Top latest Five مراحل طراحی سایت فروشگاه اینترنتی Urban news

Wiki Article

ثبت آگهی درج آگهی در سایت نیازمندیهای پانیکاد رایگان است و مسئولیت آن با آگهی دهنده می باشد.

هر دانشجویی که در دوره طراحی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا ثبت نام می کند می تواند درخواست آموزش بدهد و آموزش درخواستی در بروزرسانی های دوره قرار خواهد گرفت (البته درخواست آموزش باید از سمت مدرس دوره تایید شود)

دقت کنید که سایتی که در این دوره طراحی شده است کاملا براساس اصول اولیه سئو بوده و اگر منظور شما سئو کردن صفحات طراحی شده با المنتور است که موضوع آن نیز کاملا جدا از بحث طراحی سایت است اما سعی می‌کنیم در صفحه آموزش سئو وبکیما، این موضوع را نیز آموزش دهیم همچنین بهتون تبریک می‌گوییم چون وب‌سایتی که طراحی کرده‌اید کاملا حرفه‌ای است و شما از آن دسته از دانشجویانی هستید که تمامی آموزش را با دقت مشاهده کرده‌اید و خودتان هم برای طراحی سایت زحمت بسیاری کشیده‌اید، مطمئن باشید که شما از آن دسته از افرادی هستید که اگر به همین صورت به یادگیری و تلاش خود ادامه دهید، خیلی زود نتیجه این تلاش‌تون رو خواهید دید، موفق باشید.

طراحی سایت تخصصی

تیم ویستا پس از کامل کردن طراحی سایت مشابه دیجی کالا شما ، تا یک سال بصورت کامل تمام مسائل فنی را بررسی خواهد کرد و پشتیبانی کاملی از سایت به عمل خواهد آورد.

سلام،من این دوره رو تهیه کردم و آموزش هاش رو دیدم.تدریس آقای عبدی عالیه و هیچ چیزی رو مجهول نمیزارن و همه چیز رو کامل توضیح میدن، واقعا ممنون.فقط ی مشکلی بهش برخوردم و اون اینه که سایتی که تو دوره طراحی شد رو من هم طراحی کردم رو یک هاست ،اما سرعت سایتم پایینه.

چون باعث شده تا کابران بدون اتلاف وقت در سایت کار خود را انجام دهند. قیمت مناسب محصولات

میزان رضایتمندی شما از این محصول چه امتیازی میدهید ؟ (روی عدد مورد نظر کلیک کنید )

از موارد اصلی در موفقت چشمگیر دیجی کالا می توان به اصل بودن کالا ها قیمت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، ضمانت برگشت برای کالاهای معیوب ، قیمت گذاری رقابتی برای بدست گرفتن بازار و موارد دیگر اشاره نمود اما از اصلی ترین دلایل که در طول این سال ها نقش کلیدی در موفقیت داشته است ، دارا بودن یک طراحی سایت بسیار مناسب و کاربرپسند بودن آن می باشد . این وبسایت با تمام گستردگی و انواع محصولات متنوع توانسته است که یک فضای یکپارچه و قابل فهم برای کاربر باشد .

شناخته شدن برند فروشگاه: با طراحی سایت فروشگاهی برای کسب و کار می‌توانید به روند برندسازی وارد شوید.

مشتریان با این کار می‌توانند به بازاریاب شما تبدیل شوند و با یکدیگر تعامل برقرار کنند. در واقع مشتریانی که خرید انجام داده اند می‌توانند نظر خود را در مورد آن محصول در این قسمت بیان کنند و دیگران با آن محصول آشنایی کاملی پیدا کنند.

بنده با سوال های پی در پی در تیکت شما رو خیلی اذیت کردم و شما هم با صبر پاسخگوی سوال های بنده در دوره آموزشی دیجی کالا بوده اید .

۲) ساختن بسته نصبی رو اصلا هیچ آموزشی ندادید که با این قالب رو درست کردیم حالا چگونه به همراه افزونه های داخل و دموی داخلش بسته نصبی درست کنیم و بفروشیم.

توسط کارشناس ارشد رشته مهندسی نرم افزار

Report this wiki page